Personel ekibiniziniz bizi araması sonucunda turunuza katılmaya karar verdik. Eşimle ve iki çocuğumla beraber turlarınızdan birine katıldık ama Sarot Termal Vadi tesislerinin bu kadar mükemmel olabileceğini düşünmemiştim. Şimdilerde ise Yaz Dönemi almanın mutluluğu içerisindeyim. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

A.Yıldırım

Arkadaşlarımın yoğun tavsiyesi sonucunda Sarot Termal Vadi turunuza katılmaya karar vermiştim. Maddi durumumun kısıtlı olmasından dolayı Sarot Termal Devremülklerini 2. plana atmıştım ama inanın mimari yapısının bu kadar mükemmel oluşu bizleri cezbetmişti. Satış ekiplerinizin bizlere uygun fiyatları karşısında bizler de kış dönemi sahibi olduk. Hayırlısı olur inşallah.

T.Kaya

Otobüse binmeden önce karamsarlık içerisindeydik. Bizlerle ilgilenecek personel ekibini gördüğümde şakayla karışık ben Sarot Termal Vadi ‘den yer almayacağım gezmeye geldim dedim. Anlayışla karşıladı sabırlı şekilde tesisin bütün her yerini gösterdi, yemek yedirdi, ilgilendi. Eşimin astım rahatsızlığından dolayı uygun ödeme planı yapabilirseniz eşim için almak istiyorum deyiverdim. Simdi Sarot Termal ‘in üyesiyim tatil günümün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum emeği geçen herkese teşekkür ederim.

S. Doğa

14.01.2012 Tarihinde arkadaşımın tavsiyesi üzerine Sarot Termal Vadi kaplıcalarına gelmeye karar verdik. Güzel karşılamayla beraber yolculuğumuza başladık ilgilenen satış temsilcisi arkadaşımız sayesinde çok hoş vakit geçirerek öğle saatlerinde tesise geldik. Umduğumuzdan çok daha güzel bir manzarayla karşılaştık. Sarot Termal ‘in biten projesini çok beğendik anlatılanlara inanarak gelmiştik ama bunu görerek daha da emin olduk. Daha önceki gittiğimiz kaplıcalardan çok daha farklı geldi. Her şey bir arada düşünülmüş bugünü bize yaşattığınız için Sarot Termal ailesine teşekkür ederiz.

G. Sevimli

15.01.2012 Tarihinde tesisinize yapmış olduğunuz gezinizden çok memnun kaldık. Sarot Termal Vadi’den devremülk sahibi olduk. Ekibiniz çok güzel tanıtım yaptı bize verdiği emek sonucunda sabah gelirken hiç satın almayı düşünmezken Sarot Termal’den devremülk satın aldık. Emeği geçen siz Sarot Termal Vadi Ailesine teşekkür ederiz.

F. Yaşar

Sarot Termal Vadi Tesislerini çok beğendik. Bugünün sonunda ailemizden üçüncü alışveriş yapılmış oldu. Otobüs yolculuğumuz çok rahat geçti. Sarot Termal Vadi’nin her yerini gezdik. Tanıtım yapan kızımız çok cana yakın sıcakkanlı saygılı. Her şey için teşekkür ederiz.

A. Şen

Sarot Termal Vadi Kaplıcalarını çok olumlu ve çağdaş buldum. Bütün kompleksleri bir arada toplamışsınız. Nadir bulunan kaplıca tesisi inşa edilmiş. Bundan iyisi can sağlığı. Kış Dönemlerinde bile ulaşım kolay. Sarot Termal Vadi de çok güzel ağırlandık. Ayrıca rehberimiz bizimle çok ilgilendi çok teşekkür ederiz. Ayrıca Sarot Termal VadiDevremülklerini çevreme tavsiye edeceğimden emin olabilirsiniz.

V. Diner ve Eşi

19.01.2013 cumartesi günü Sarot Termal yolculuğumuza başladığımız dakikadan itibaren güler yüz ve sıcak yaklaşım bizleri memnun etmeye yetti. Tesisten pozitif düşüncelerle ayrıldık. Kendimiz sizlerle bir ömür beraber olmayı seçtik. Çevremize de olumlu şekilde anlatacağız. Bizimle ilgilenen Mehmet beye de hayalimizdeki tatili gerçeğe dönüştürmemize yardımcı olduğu için ve içtenliğinden ötürü ben ve ailem adına çok teşekkür ediyorum…
H. HIDIR

19.01.2013 cumartesi günü Sarot Termal’e gitmek için avcılardan çıktık. Tesise gidene kadar çok güzel ve içten ağırlandık. Sarot Termal’e vardığımızda ilk başta kahvaltı yaptık daha sonra bizimle ilgilenen Nuri Bey tesisi dolaşmamıza yardımcı oldu ve tesis hakkında detaylı bilgi verdi. Tesisler çok güzel ve etkileyiciydi. Akşam olduğunda akşam yemeğimizi yedik. Bu organizasyondan, Nuri beyin yakınlığından ve candan davranışlarından çok memnun kaldık ve bir yer sahibi olduk, kısacası Nuri bey ve siz Sarot Termal ailesine bize böyle güzel bir gün yaşattığınız için kendim ve ailem adına çok teşekkür ederim.

N. KADIOĞLU

19.01.2013 cumartesi günü Sarot Termal’e gitmek üzere yola çıktık. Sabah gidişler, otobüs sohbetleri, görevli arkadaşların ilgi ve alakaları beni ziyadesiyle memnun etti. Yol konaklaması, ara mola gerekli bir şeydi. Tesis nezih ve temiz. Mescidinizi ziyadesiyle mükemmel buldum ve burada tatillerimi yapmak üzere bir yer sahibi oldum. Ayla ve Seda hanımlar bana arkadaş oldular. Onları bilmem ama ben çok memnun kaldım. Kendileri bana hiç yabancılık hissettirmediler. Çok teşekkür ederim.
N. ÖZGÜNER

18.03.2012 – Sarot Termal kaplıcalarının bize sunduğu ilgi ve alakadan çok memnun kaldık. Tesislerinizi gördük ve beğendik. Yeni yapılacak olan saray projesi ilgimizi çekti ve bir devremülk aldık. İnşallah her şey kataloglardaki gibi olur. Bizlere yardımcı olan Seda hanıma ve Çağatay beye teşekkürlerimizi sunuyoruz ve tesislerinizin devamını bekliyoruz.
A. KARAOĞLAN

21.04.2012 – Bugün Sarot Termal’in düzenlediği tanıtım turuna katılarak güzel bir devremülk sahibi olduk. Seyahatimizin devamı müddetince görevli personelin iyi davranışları ve Sarot termal vadideki görevlilerin bizi hoşnut eden davranışları ve misafir perverlikleri her türlü övgüye layıktır. Böyle güzel bir tatil beldesini ülkemize kazandıran Sarot Termal yönetimine ve çalışanlarına takdir ve teşekkürlerimi bildirmekten mutluluk duyar, başarılarının devamını dilerim.
F. Alıç

25.03.2012 Sarot Termal organizasyonu için sabah söylenen vakitte gelindi. Bizleri güler yüzlü bir ekip karşıladı. Tesise varana kadar yolculuğumuz boyunca güler yüzlü ve çok ilgili bir şekilde davrandılar. Seda hanım Sarot Termal’e varana kadar satış yapmak için yakamıza yapışan biri değildi. Daha çok en yakın dostumuzmuş gibi sohbet ettik. Vardığımızda enfes bir kahvaltıdan sonra daireleri gezdik. Tüm bölümleri teker teker gezdirip tüm sorularımızı cevapladılar ve aklımızda hiçbir soru işareti kalmasın diye ekstra birçok bilgi verdiler. Aracımıza binmemizden, bölümleri gezmemize kadar ilgili olarak davranışı, yardımcı olması, tüm sorularımızı cevaplaması, dairemizin ödemeleri ve fiyatları için sarf ettiği büyük çabadan ötürü ailem ve kendi adıma Seda hanıma teşekkürlerimi bir borç bilirim.
S. GÖKÇE

26.02.2012 – Arkadaşımın tavsiyesi üzerine bugün Sarot Termal’e gelmeye karar verdik. Güzel bir karşılamayla yolculuğumuza başladık. Bizimle ilgilenen arkadaşımız Seda Hanım sayesinde çok hoş vakit geçirerek öğle saatlerinde tesislere geldik. Umduğumuzdan daha güzel bir manzarayla karşılaştık. Çok beğendik, anlatılanlara inanarak gelmiştik ama burayı görerek daha emin olduk. Yeni yapılacak olan tesislerden bir yer almayı düşünüyoruz. Çünkü ortamı ve sıcak alakası olan personelinizi çok sevdik. Daha önce gittiğimiz kaplıcalardan çok farklı geldi. Her şey bir arada düşünülmüş. Bugünü bize yaşattığınız için teşekkür ederiz.
G. SEVİMLİ

16.06.2012 Sarot Termal gezimiz boyunca bizimle ilgilenen Seda Hanım ilk aradığım günden bu yana her konuda detaylı olarak bizimle ilgilendi. İlgi alakasından çok memnun kaldık. Sarot evlerini ve tesislerini çok beğendim fakat yarım kalan yerler olduğu için tereddütlerim oldu. Fakat firma çalışanlarının ve Seda hanımın ilgi ve samimiyetine güvendim. Sarot evleri hakkında olumlu düşünmeye başladım. Villa evlerinden bir yer sahibi oldum. Umarım her şey dilediğim ve beklediğim gibi olur.
R. TANYILDIZ

27.11.2011 – Öncelikle Sarot Termal adına yapılmış olan organizasyon için teşekkürler. Tesisleriniz gerçekten çok iyi, temiz hijyenin doğa ile bütünleştiği bir mekân. Yapılmış olan tüm bu güzelliklere bir de yapacağınız diğer tesisleri eklersek muhteşem olur diye düşünüyorum. Bizlere daha yola çıkmadan bile özverili bir şekilde nazımızı çeken başta Seda Hanım ve tüm diğer personel arkadaşlarımız güler yüzlü, sıcak, nazik tutumları takdir edilecek düzeyde ayrıca Çağatay beyin fıkraları müthiş, fiyat konusunda özellikle benim için yapmış olduğu çalışma her şeyi özetler gibiydi. Her şey için çok teşekkürler, başarılarınızın devamını diliyorum.
T. DİŞÇİ

16.09.2012 – Sevgili Sarot ailesi, öncelikle bu organizasyonu düzenlediğiniz için çok teşekkür ederim. Tesisinizi gezdik ve çok beğendik. Tesis hakkında anlatılan bilgiler gayet açık ve anlaşılırdı. Seda hanım bize çok güzel bir sunumda bulundu. Tesisin ücretsiz birçok aktivitesi olması çok güzel. Ben Sarot Termal Palace yaz döneminden bir devremülk sahibi oldum ve memnun kalacağıma eminim. Tanıtım yapan arkadaşlara ve emeği geçen herkese teşekkürler.
V. ÖZKAN

29.12.2012 – Sarot Termal için düzenlenen organizasyon çok güzeldi, hiçbir sorunla karşılaşmadık, her şey söylenilen şekilde gerçekleşti. Genel görüş olarak olumlu yanlar daha çoktu ama görmeden almış olduğumuz villalarımız bitmesi bizi daha da mutlu edecek, umarım kısa sürede söylenenler gerçekleşir. Ayla hanımın telefondaki ilk sesinden ayrılana kadar saygı ve güler yüzüyle bizdeki intibası çok güzeldi. Zaten sayesinde 10 dakika karar vermemize yetti diyebilirim, kıymetinin bilinmesini rica ederim.
A. BAŞOL(bilardo başhakemi)

02.12.2012 – Sarot Termal kaplıca tesislerini çok olumlu ve çağdaş buldum. Bütün kompleksleri bir arada toplamışsınız. Nadir bulunan bir kaplıca tesisi inşa edilmiş. Bundan iyisi can sağlığı diyebilirim. Fakat kış dönemleri için iklim koşulları açısından ulaşımın zor olabileceğini düşünmüştüm ama öyle değildi bunu gördüm. Şimdi daha olumlu bakıyorum tesisleriniz çok güzel. Çok iyi ağırlandık ayrıca rehberimiz Ayla Cantaş Hanım bizimle çok ilgilendi kendisine çok teşekkür ederiz. Ayrıca çevreme tavsiye edeceğimden emin olabilirsiniz, saygılarımla.
V. DİNER

19.01.2013 – Sarot Termal’e düzenlenen organizasyonda ilgi ile ağırlandık ve çok memnun olduk. Daireler ile sosyal tesisler arasındaki geçişler muhteşem ve havuzlar kompleksindeki aktiviteler çok yönlü. Bize eşlik eden Ayla Cantaş’ dan çok memnun kaldık. Onun iyi niyet ve teklifleriyle devremülk sahibi olduk.